Brand terug op Pinkpop !
Na een onderbreking van drie jaar is BRAND BIER weer de hoofdsponsor van PINKPOP. De komende editie zal BRAND BIER het partnership van HEINEKEN overnemen. Pinkpop heeft zijn roots in Limburg en dat maakt het karakter van dit popfestival een perfecte fit met het bier waar Limburg trots op is. Voor de Brand brouwerij betekent de sponsoring van Pinkpop een terugkeer op het oude nest. Volgens de organisatie is Brand en Pinkpop onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Arthur Kuiters, brandmanager Brand: "Wij zijn heel blij dat we Pinkpop weer terug hebben gehaald. Pinkpop is het bekendste- en een van de grootste popfestivals van Nederland. Het heeft een enorme historie en hoewel het een landelijke uitstraling heeft blijft het karakter Limburgs. Onze collega's van Heineken hebben dat ook ingezien. Daarnaast past het goed binnen de Limburgse campagne die we recentelijk zijn begonnen".
BRAND HET BIER WAAR LIMBURG TROTS OP IS
PINKPOP HET FESTIVAL WAAR LIMBURG TROTS OP IS
Woensdag 8 maart 2006 zal de perspresentatie plaatsvinden in Paradiso Amsterdam tussen 12.00 uur en 14.00 uur, met medewerking van groepen die op het programma staan. Zo zal de reeds aangekondigde RACOON een optreden verzorgen en de winnaar van de Limburgse bandjeswedstrijd "Nu Of Nooit": ALIZE.
Landgraaf, 6 maart 2006
Jan Smeets